Jan 27, 2011

misteri i-mobile

salam..
tetiba aku terasa nak luahkan dlm entry nie..
aku tgh mkn sedap2 my fav food "asam pedas mamaku" tetiba ade pos laju hon dgn berlagaknya..padahal nek van je pon..
hahhahaha...aku pon dgn segera keluar..tgk2 ada bungkusan tuk aku...pada mulanya aku igt jersey yg aku order dah smpai..apa lagi suke bangat la aku..
tapi malangnya len yg aku dapat....
jeng..jeng..jeng......
aku dapat hp i-mobile pink...omg..!
xpenah seh guna brand nie..siap ade tv lagi..ishk siyes seumur hdp nie 1st time tp bgus ke..?
yg peliknya pengirimnya tue rahsia pulak tue...
sengal...!
knplah x c3 ker..satio ker..senang ckit save duet aku..
tapi pelik camne org yg baik hati tue tau2 jek hp aku tgh probs...peliknya..
siapakah...?misterinya...tapi alang2 hp aku mmg tgh hang jek..aku gunakan dgn lafaz bismillah...
tq la kpd siapa yg baik hati bagi kat aku...pink colour plk tue...tau2 jek aku minah pink..!
dlm masa yg same i-mobile ne btul2 misteri...
best + sewel = cik wawa

No comments:

Post a Comment