Jan 25, 2011

4-0 the blues hentam bolton..!

aku happy giler pabila team fav aku chelsea menang besar lagi even krg 1 dari musuh ketat sape lagi kalau bukan MU yg sengal..aku punya lah excited sesangat coz nak tengok game pagi2 buta..(time nie semua tgh indah d'buai mimpi)....ye ker..?
dahlah nak tunggu game tue start terpaksa aku tengok cecite ngarut2 jek sampaikan adik aku "wana" tegur..
wana: tidolah esok nak bangun awl hantar die gie keje ada meeting katanye..tapi aku wat xtau jek..
mama aku pon tegur....
mama: anak dara xtido lagi esok mula lah bngun lewat...( dlm hati aku ckp la semua keje kat rmh kn aku yg wat )...
ala relax ar mama anak mama nie memang kaki bola pon..so xder masalah tuk semua tue..
lagi beberapa minit game nak start aku boleh sempat buat meggi kari pulak tue..nyum2..

aku pon mkn smbil tgk bola yg pada mulanya bosan n ngantuk tapi setelah hero chelsea huru hara kan gawang gol bolton minit ke-11 aku ape lagi terus segar giler mata..hahhaha..finally sampai hbs game aku tengok..4-0 babe..
11' Drogba
41' Malouda
56' Anelka
74' Ramires

Actually..ramires tue aku plg xsuka..coz start ancelotti a.k.a bapak angkat aku (coz bday die same dgn aku 10jun) masukkan die dlm kebelasan utama perh die men cam pe jek...ade jerk penyebab dari die kalau chelsea x perform baik..
tapi xpe at least nie 1st time die golkan d'tmpat lwn satu feedback yg positif la kan tuk team the blues nie..
hopefully kejayaan demi kejayaan terlakar tuk rampas balik takhta liga..
dahla aku xsabar bila chelsea jumpa MU..tengok ar dari situ sape hebat n sape ada luck..
oklah sampai sini coretan aku tuk story about game pagi tadi..
wasalam...*

No comments:

Post a Comment