Jan 26, 2011

macam2 ada pada 26 jan..

uit...
tarikh keramat (26hrbln) yg aku sentiasa nantikan setiap bulan...
macam2 jadi bila jengah tarikh nie...
tapi betul2 wat hidup aku dapat macam2..sedeh..happy..kecewa..sakit n mcm2 lagi..
tapi biarlah tue semua xpenting tuk aku coretkan dlm entry nie..
yg lebeh penting adalah..jeng..jeng..jeng..
my dear HAZANI SUKRI...
happy anniversary syg...even 3bln kami jadi pasagan couple tapi mcm2 dah jadi dlm hubugan..tue semua dugaan bukan..?
btw aku b'syukur dpt knl die dari seorang kwn sampai lah tahap nie..
kelakar bukan...tapi nie lah kehidupan aku dgn die...mr.H aku..
aku berharap genap 3bulan nie aku n die masih mampu bersama hingga impian kami tercapai (kahwen)..hehehe..gatalnye cik wawa nie..
oklah stop cni dulu...hazani sukri i luv u so muchhhhhh

No comments:

Post a Comment