Jan 29, 2011

kopi O tersingkir...?suka2...

hahaha..pagi2 nie jerk aku nak luahkan rasa puas hati aku pabila peserta raja lawak "kopi O" tersingkir...
giler pe kalo diorg berdua stay nak bosan aku layan raja lawak..ntah pape..bukan taraf raja lawak seh diorg...
hurm..bayangkan pabila sathiya a.k.a babyface bgtau "kopi O minggu dpn xder bersama kita" gelak besar aku...sukenya xterhingga...lalalalala.... yg paling penting family aku pon sokong ape yg aku fikir...diorg x terbaek..xlawak langsung...hope diorg success d'luar sana kan..?tp bukan tuk jadi pelawak..
so...skrg aku suka & aku tetap ikuti lawak jenaka "nazmi & kump balas"...nak tau kenapa..?diorg tue best...lwk spontan jek...yg plg pnting tgk muka diorg dah blh gelak...hahhahahaha...
papepon tnggu jek next week tuk gelak tawa kembali...
rindu & sentiasa nantikan mereka & yg plg digilai aku adalah gelagat johan & zizan..giler ar diorg tue mmg pelawak yg bijak...i like..

No comments:

Post a Comment