Jan 3, 2011

Trouble..Trouble...

Malam nie mcm2 berlaku kat diri aku..
Memang ntah pape..kusut btul...
1st yg aku jd marah bila kita dah tolong xpenah nak hargai lagi menyusahkan aku adalah....tq sis dot..dot..dot...
2nd aku agak terkilan bila my fav team "the blues" seri dgn aston villa...OMG..!
tp agk tragis gak game harinie..byk sgt peluang tapi d'sebabkan sume nk jadi kalut tue yg x dpt score dgn baik...
pe lah chelsea...wake up la!tak kan nak biarkan "SI MERAH" tue b'megah2 d'tas liga...
owh tidak...!
nie yg wat aku nak g stamford bridge jmpe bapak angkat aku "ancelloti" nak kena wat sesuatu xpon amik player baru...jgnla terlalu ego dad...owh tetiba pnggil dad..hahhaha..(die nak ker ngaku aku ank die)...
papepon terima jek la esk penuh hp aku dgn kutukan2 dr fans MU...ceh..!
ade aku kesah..?xpon..relaks jek..(padahal cover malu)..

okelah cik wawa dah penat menaip nak g cari my dear mr.H before tido...
gudnite ...wasalam tuk saat nie*

No comments:

Post a Comment