Jan 2, 2011

Hangout with LG's...superb..!

salam..
1 perkataan yg akn terkuar pabila lepak dgn dak2 LG's sudah semestinya & wajib d'ungkap oleh aku adalah "superb"...memang layak pon aku bagi kredit kat LG's coz diorglah salah sorg yg wat aku tergelak & happy jerk...selain juara carta hati aku yg sentiasa maintain cool sapa lagi kalau bukan mr.H a.k.a HAZANI SUKRI...
 seperti biasa tempat keramat kami semua update kan diri masing2 d'mcd yg TERCINTA...aku rasa mcm tempat tue yg byk kenangan kami semua...

dalam agenda pertemuan kami mlm td lebih fokus kat mjlis p'khwinan LG's ainur yg hampir tiba..aku pulak yg tetiba rasa berdebar...xsngka si kecik nie nk nek pelamin..(ops sowi ainur..terlebeh sudah..)
lepak punya lepak dah kul12...so terpaksa lah masing2 blik k'rumah masing2..yelah xbek kot ank dara cm kami nie kuar smpai jauh mlm..so xbyk sgt kteorg gosip2 tp yg penting dpt jmpe & gelak2 bersama..capture2 bersama..
pasnie b'kumpul kat mjlis ainur la jwbnye...sebulan dari sekarang..!

btw tq LG's....ai..fara..fatt..daia..zila..& satu2nya jejaka LB's encik zizi (boy terhormat cik fara)...hehehhe
korang memang best...mmuahhhh


No comments:

Post a Comment