Jan 16, 2011

duet oh duet...

harinie aku hepi sesangat coz aku dh jlnkan tgs aku tuk meyebarkan sesuatu yg unik & baik tuk org len terutama kwn2..
sudah tentu kebanggaan aku sekarang i2 transfactor...
ptg td aku ajk 2 org LG's & jiran2 dgr ape yg aku manfaatkan dlm hidup aku skrg...
bagaimana nak jana duit yg byk tnpa bkerja...?
aku nak wat bisnes tuk d'kongsikan bersama kwn2..aku nak sehat juga tuk d'kongsi bersama...
jadi xsalah aku nak tarik kwn2 join 4life..aku yakin aku & mereka2 sume nie boleh berjaya dgn sekelip mata..

aku sangat b'syukur sekarang aku dah dpt buka mata sendiri,kwn2 bertapa hebatnya network marketing nie..
tapi tuelah permulaan mmg sgt mcabar..mcm2 kena hadapi tapi 1 jek jgn sesekali give up...
oklah aku pon dh penat menaip..esok aku ade tugas tuk b'jumpa dgn org2 yg aku ingin bercerita ttg hbtnya 4life..gudluck cik wawa..!

gudnite..*

No comments:

Post a Comment